Septiņi padomi, kā paaugstināt reklāmas efektivitāti internetā

Septiņi padomi, kā paaugstināt reklāmas efektivitāti internetā

Ilgtspējīga stratēģija, profesionāli darbinieki, sakārtota dokumentācija  – tas viss nepieciešams katram uzņēmumam, taču, lai piesaistītu klientus, neiztikt arī bez reklāmas. Šobrīd īpaši aktuāla ir kļuvusi reklāma internetā, tāpēc šajā rakstā lūkosim noskaidrot, kā paaugstināt tās efektivitāti!

Padoms #1: izvēlies piemērotu vizuālo noformējumu
Ne velti šis ieteikums ierindots saraksta galvgalī – šobrīd efektīva reklāma internetā un līdz sīkākajām niansēm noslīpēts vizuālais noformējums ir teju sinonīmi. Svarīgi izvēlēties gan piemērotus attēlus, gan teksta noformējumu, lai reklāma izceltos un tiktu pamanīta citu reklāmu, fotogrāfiju un ierakstu jūrā.

Padoms #2: parūpējies par to, lai reklāma sasniegtu pareizo mērķauditoriju
Viena no būtiskākajām priekšrocībām, ko sniedz reklāma internetā, ir iespēja ļoti precīzi atlasīt tās mērķauditoriju, sākot ar ierastām kategorijām (dzimums, vecums, atrašanās vieta) un beidzot ar specifiskām interesēm vai notikumiem (piemēram, reklāmu rādīt cilvēkiem, kuri nesen apprecējušies).

Padoms #3: pievērs uzmanību nolaišanās (landing) lapai
Reklāmām internetā var būt dažādi mērķi, taču lielākoties kā prioritāte tiek izvirzīta došanās uz uzņēmuma mājaslapu. Lai šim apmeklējumam būtu jēga, svarīgi, lai mājaslapa ir potenciālajam klientam piemērota, proti, tajā ātri un ērti atrodama visa nepieciešamā informācija neatkarīgi no ierīces, kas tiek izmantota (šobrīd sērfošana internetā notiek gan datoros, gan viedtelefonos un pat televizoros ar Smart TV funkciju). Lai mājaslapa būtu lietotājam (un arī Google algoritmiem) draudzīga, lieti noder SEO optimizācija.

Padoms #4: rūpīgi iepazīsties ar reklāmas kampaņu analītiku


Reklāmas kampaņas šobrīd iespējams analizēt ļoti detalizēti – nepieciešamas vien attiecīgas zināšanas. Ņemot vērā šos datus, iespējams noskaidrot, cik efektīvi darbojas esošie reklāmas risinājumi; nepieciešamības gadījumā kampaņā jāveic izmaiņas. Pārliecinies, lai mājaslapai būtu uzstādīts gan Google Analytics, gan Facebok Pixel, lai ievāktu statistiku par apmeklētāju plūsmu. Bet atceries – ar to vien nepietiek; ir svarīgi izsekot mērķus un mikro darbības mājaslapā, lai noteiktu reklāmas kampaņu performanci!

Padoms #5: sniedz cilvēkiem to, ko viņi patiešām vēlas
Izklausās visai klišejiski, taču šī ir mūžsena patiesība, kas bieži vien tomēr netiek ņemta vērā. Tā vietā, lai reklāmā izceltu tavas preces vai pakalpojuma konkrētas iezīmes, labāk pievērsies tam, kā šī prece / pakalpojums klientam var konkrēti noderēt. Piemēram, ja nodarbojies ar paklāju ķīmisko tīrīšanu un esi iegādājies jaunu mazgāšanas iekārtu, reklāmā labāk iekļaut frāzi tavs paklājs pēc 30 minūtēm būs kā jauns, nevis Mūsu ierīce X nodrošina ātrāku un efektīvāku tīrīšanu.

Padoms #6: parūpējies par atbilstošu CTA (Call to action) jeb aicinājumu uz darbību
Ļoti svarīga ikvienas reklāmas sastāvdaļa – aicinājums veikt kādu konkrētu darbību. Tie var būt dažādi – veikt pirkumu vai rezervēt pakalpojumu, doties uz mājaslapu, pierakstīties jaunumu saņemšanai e-pastā, saņemt atlaides kuponu un tā tālāk. Lai reklāmas efektivitāti palielinātu, CTA jābūt ļoti kodolīgam, taču tajā pašā laikā arī trāpīgam.

Padoms #7: uztici reklāmu kampaņu sagatavošanu un palaišanu profesionāļiem

Ja zini mārketinga pamatelementus (un esi cītīgi izlasījis visus iepriekš minētos padomus), droši vien saproti, ka kvalitatīvas reklāmas izveidei ar vienu cilvēku nepietiek. Tam nepieciešama vesela komanda – sākot ar kopīraiteri jeb reklāmas tekstu sastādītāju un beidzot ar datu analītiķi, neaizmirstot par stratēģi, dizaineri un citiem ekspertiem. Katra no šīm nozarēm pieprasa specifiskas zināšanas, tāpēc reklāmu kampaņu īstenošana jāuztic zinošai mārketinga komandai.

Nepieciešama profesionāla un efektīva interneta reklāma, kas sniedz reālus rezultātus? Apmeklē Infinitum.agency un piesakies bezmaksas konsultācijai, lai jau pavisam drīz vienotos par tavam biznesam piemērotas reklāmas kampaņas izveidi!

Dalies ar šo rakstu

Komentāri