UZ SĀKUMU :: DISKUSIJAS :: SLUDINĀJUMI :: UZDOD JAUTĀJUMU

Inženiertīkli :  Building.Lv Forums

Apkure, kanalizācija, ūdensvads, santehnika, elektrība u.c.
radiators rūsē
Autors: aakk ()
Datums: 30/11/2012 18:46

Tāda problēma. Vannasistabā ir kermi plānais radiators, kuram no apakšējās malas sāk lobīties nost krāsa un apakšā rūsa. laikam no tā ka vasarā tur lielāks mitrums. Kā vislabāk šo novērst, jo negribās sagaidīt brīdi kad caurrūsēs un sāks tecēt. Vai arī es lieki uztraucos un tās sieniņas ir pietiekami biezas?

Re: radiators rūsē
Autors: Vienstāvs ()
Datums: 30/11/2012 19:00

Nekas nav pietiekami biezs, lai nesarūsētu, it sevišķi reciklēti bleķi. Rilak EpoPrim + UreTop.

Re: radiators rūsē
Autors: Vienstāvs ()
Datums: 30/11/2012 19:04

Ak, jā, sākumā noteikti ar kādu no šiem:
[www.best-b2b.com]

Re: radiators rūsē
Datums: 30/11/2012 20:39

Manuprāt, jārīkojas tāpat kā ar jebkuru rūsējušu bleķi, kuru grib pasargāt un te nu gaumes un prasības ir katram īpašas. Es ņemtu ar drāšu birsti apbirstētu lobošo daļu, norautu rūsas lielumu, rūsas pārveidotāju un krāsu metālam parasto kāda nu ir pa rokai atbilstošajam tonim.

Re: radiators rūsē
Autors: aakk ()
Datums: 01/12/2012 14:11

tā arī darīšu, vienīgi negribas ņemt nost, pēctam jāgaiso... Bet vispār dīvaini, ka pārklājuma krāsa tik viegli padodas no telpas mitruma. radiatoram tikai 4 gadi, tur pat blakus stāv veļasmašīna 14gadi veca, nekāda vaina. diez vai tai bleķi korpusam biezāki. mistika..

Re: radiators rūsē
Autors: Vienstāvs ()
Datums: 02/12/2012 09:05

Biezums diez vai izsaka ko citu kā cik ilgā laikā kopš rūsas iemešanās "izrūsē cauri". Varētu atšķirties krāsojums vai virsmas priekšapstrāde (tipa cinkošana, bet ne tikai), kā arī paša metāla sastāvs un struktūra - pastāv uzskats, ka jaunāku auto sliktā korozijnoturība lielā mērā ir dēļ reciklēta metāla pielietošanas (kas skaitāz zaļi un par ko ražotāji saņem bonusus).

Re: radiators rūsē
Autors: aaaa ()
Datums: 02/12/2012 09:22

Nu ja stūris, tad pie montāžas vai tansportējot apdauzīts un tur jau nekāds pārklājums vairs nelīdzēs. Ne velti stūriem ir plastmasas uzlikas, kuras noņem tikai jau uzmontētam radiatoram. Tas kā vesels vs sists autiņš. Man gan no mašīnas rūsas remonta pieredzes: ja atstāj kaut nelielu rūsas pleķīti kaut kur remontējamā vietā, tas agrāk vai vēlāk lien laukā, neskatoties ne uz kādu moderno ķīmiju - tomēr jānotīra līdz spīdīgam bleķim. Tad rūsas smāķis, grunts un krāsa. Par kermi nezinu, bet purmo pat pārdod mazās pudelītēs savu radiatoru krāsu, es gan nedomāju, ka kāds radiatoru ražotājs pats izgatavotu krāsas - tāpat viņi šamo pērk no krāsiniekiem, gan jau, ka nekas īpašs tur nav. Tikai obligāti uz šķīdinātāja bāzes, ar ūdenskrāsu metālu nokrāsot ir ļoti problemātiski (starp citu, McLaren F1 mašīna ir krāsota ar ūdensbāzes krāsām!!!).



Jūsu Vārds: 
Jūsu E-pasts: 
Tēmas nosaukums: 
Aizsardzība pret mēstulēm:
Lūdzu, ierakstiet apakšā redzamo kodu! Tas ir tamdēļ, lai spameru boti automātiski neliktu iekšā visādu drazu.
 ********  **      **  **      **  ********  ******** 
 **    **  **  **  **  **  **  **  **           **    
     **    **  **  **  **  **  **  **           **    
    **     **  **  **  **  **  **  ******       **    
   **      **  **  **  **  **  **  **           **    
   **      **  **  **  **  **  **  **           **    
   **       ***  ***    ***  ***   ********     **    

Portāls Building.Lv neatbild par ievietoto ziņu saturu, par ziņu saturu atbild to ievietotāji.




Redakcija:
building@latvijastalrunis.lv
+371 67770522
Klientu serviss:
serviss@latvijastalrunis.lv
tel. +371 67770711
fax +371 67770727