UZ SĀKUMU :: DISKUSIJAS :: SLUDINĀJUMI :: UZDOD JAUTĀJUMU

Vēlos uzzzināt :  Building.Lv Forums


!!!Ja vēlamies sameklēt vārda daļu, tad rakstam, piemēram, 'buvn*' - aiz vārda daļas pievienojot '*'

Pašreizējā: 45 no 57
Rezultāti 1321 - 1350 no 1681
10 gadi
Praktiķis
.....Velk uz Maģistra grādu attiecīgajā nozarē :)
Forums: Ārdarbi
10 gadi
Praktiķis
Zodčijs- protams,ka šāda slīpuma jumtiem tikai ar plēvi. Bez plēves var sākot no 35-40 grādu slīpuma,un tikai tad, ja apakšā labi vēdināmi aukstie bēniņi.
Forums: Privātmāju būvniecība
10 gadi
Praktiķis
Instrukcija pieļauj betona dakstiņu montāžu sākot ar 11 grādu jumta slīpumu-attiecīgi jāpalielina dakstiņu rindu pārlaidums. Tas protams palielina dakstiņu patēriņu uz 1m/2. Līdz šim ir bijusi saskare tikai ar Monier ražoto dakstiņu,tāpēc salīdzināt nevaru. Cena protams salasas uz sīkumiem nenormāla. Finālā dakstiņu atļaujas labi ja katrs trešais,kas to sākumā plānojis,jo sanāk aptuveni 2,5 reize
Forums: Privātmāju būvniecība
10 gadi
Praktiķis
Ja arī nebūtu šī kondensāta riska,tad tāpat tas sildītu tikai 3-4 stundas kamēr kuras-pārējās 20 dzesētu...
Forums: Inženiertīkli
10 gadi
Praktiķis
Iestrādājot plānākā kārtā nekas nost nebirs. Samērā biezā kārta paredzēta tāpēc,lai apmetumu varētu pēc uzklāšanas nogludināt kā spoguli-to dara apžuvušu apmetumu nedaudz mitrinot un norīvējot ar speciālu švammes rīvdēli. Plānākā kārtā tas būtu problemātiski dēl graudainuma.
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
Praktiķis
Kondensātam uz katla sienām tomēr ir ļoti pastarpināta saistība ar katla lietderības koeficientu. Pašteces gadījumā kurināšanas maniere vajadzīga savādāka. Man ir metāla katls-nav ne darvas,ne uzdegumu-kalpo jau 28 gadu. Kurināšana sākas ar smalku malku uz pilnu jaudu kamēr katlā 60-70 grādu,atpakaļgaitā~40 C.~300 litru sistēmai tas prasa vienu standarta malkas grozu (malkas garums~35cm). Pie šād
Forums: Inženiertīkli
10 gadi
Praktiķis
Ja silda ar tik pat lielu temp. starpību kā notiek atdzišana,tad tā varētu teikt,bet apkures katlā ūdens sildīšana notiek daudz intensīvāk nekā radiatoros notiek atdzišana. Lai paildzinātu sistēmas siltumatdevi-daļa sistēmas ir jāizolē-t.i. siltumatdevei jānotiek tikai caur radiatoriem. Tas ko gribēja pateikt soseds,ja pareizi sapratu,ja visa sistēma dzisīs vienlaicīgi,tad tad nav svarīgi cik dau
Forums: Dienas jautājums
10 gadi
Praktiķis
Uzsildot sistēmu līdz 60 C čuguna radiatori līdz istabas temperatūrai atdziest ~10 stundās. Reāli silda kādas 6-7 stundas. Sistēmas ietilpība 250-300 litri. Māja 220 m2 . Grūti pateikt kā mainītos temperatūras līkne,ja apjomi būtu 4x mazāki. Vēl, protams, būtisks faktors ir mājas siltumnoturība. Mani šāda sistēma pilnīgi apmierina-jākurina protams katru dienu. Uz kaimiņa uzdoto jautājumu-cik ilgi
Forums: Dienas jautājums
10 gadi
Praktiķis
Atvainojos tiem,kas starp malku un kokmateriālu liek vienādojuma zīmi.
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
Praktiķis
Ja kurināmais nav problēma-varbūt sakarīgāk būtu ielikt siltās grīdas zem malkas paletēm,kur netiek braukāts ar pacēlāju.Pašiem siltāk ,un var gatavot Extra klases malku cauru gadu. Gaisa vadu sistēma bez jaudīgas piespiedu ventilācijas nedos efektu. Tad jau sakarīgāk būtu malku pa vasaru žāvēt ārā,bet rudeni savest telpā.-(fantāzija pie kafijas krūzes) :)
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
Praktiķis
Neizolēts ventilācijas kanāls telpas iekšpusē radīs kondensāta risku uz kanāla sienām telpas iekšpusē. Finiera kanālā pāris metru garumā gaiss tāpat nepaspēs uzsilt. Andra koments-par to,ka jebkuras vates siltinājums pārvietojot vagoniņu sakratīsies un ar laiku var veidoties spraugas-ir ļoti loģisks. Sakarīga šķiet iepriekš izteiktā doma,ka finieri būtu labi salīmēt ar karkasu. Pirms tam tikai k
Forums: Privātmāju būvniecība
10 gadi
Praktiķis
Sanāk baigais betona apjoms... droši vien krietni ekonomiskāk ventilācijas kanālus veidot šķembu slānī vai zem tā. Pēc tam pa virsu kārtīgu armētu plātni.
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
Praktiķis
Armēta plātne apakšā uz blietētu šķembu pamatnes. Ventilācijas šahtas vajadzētu veidot no apaļām plastmasas caurulēm,tad visu ielejot betonā,tā lai caurules pārklājas vismaz 5-7cm varētu neko vairāk nearmēt. Caurules jāpiefiksē,lai betonējot neuzpeld. Interesanti,kā tiks panākta gaisa plūsma tajās caurulēs?
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
Praktiķis
Didimam. Rasas punkts ir fizikāls lielums un norāda temperatūru pie kuras sāk kondensēties ūdens tvaiki. Kāda atšķirība kur tas gaiss atdziest-pie auksta spoguļa vai kaut kur siltinājumā,vai pie katliņa. Par lieko siltumu runājot-tāpēc jau ir vajadzīga ventilācija,lai varētu intensīvi mainīt telpas gaisu-kamēr rasas punkts atrodas telpas iekšpusē. Pēc tam arī pietiktu ar 2Kw sildītāju.
Forums: Privātmāju būvniecība
10 gadi
Praktiķis
marcis 88 & morisss Lietas būtība slēpjas atbilstošas jaudas sildītājā. Ja stikla siltumnīcā ieliktu 2Kw sildītāju,tad tas siltumnīcu spētu uzsildīt tikai tik,lai lai tā tuvumā vis pilētu un nekad neko nespētu nožāvēt. Situācija būtu pavisam cita, ja sildītājs būtu 20Kw. Tas pats attiecas uz iepriekš minēto piemēru. Bullerjānis uzsildīs mazo vagoniņu vienā rāvienā. Vagoniņa energoefektivi
Forums: Privātmāju būvniecība
10 gadi
Praktiķis
Rasas punkts uz vagoniņa iekšsienām veidosies tikai kurināšanas sākumā-siltinājums starp finieriem ir tas,kas ļaus uzsildīt iekšējo finieri. Plaisas sienās pat negribu komentēt-''zirgam jāsmejas'' Salīdzinājums ar siltumnīcu-plēves vai stikla- arī pilnīgi nevietā. Didims-kondensāts uz iekšsienas ir tieši saistīts ar rasas punktu-tā atrašanās vietu. 50mm XPS ir pietiekams silt
Forums: Privātmāju būvniecība
10 gadi
Praktiķis
Domai par absorbentu trūkst loģikas - konstrukciju praktiski veidojas neelpojoša,siltinājums arī neelpojošs un brīvu gaisu nesaturošs-ja absorbents arī piesaistīs mitrumu-tad tas tur arī paliks (un pelēs). Rasas punkts šādā konstrukcijā eksistē tikai teorētiski. Būtiskais- jāhermetizē visas spraugas,stiķi un salaiduma vietas-it īpaši ja skatamies no telpas iekšpuses-tad par iespējamo mitrumu un p
Forums: Privātmāju būvniecība
10 gadi
Praktiķis
Kaut kad forumā jau bija diskusija par šo tēmu. Ja vārtiem ir slēdzenes,kur nepieciešama absolūti nemainīga stabu fiksācija,tad pats drošākais laikam būtu iebetonēt vienotā armētā pamatā izmantojot veidņus vismaz metra dziļumā. Nozīme ir betonējuma dziļumam,ne platumam. Ja ''smagie'' nebrauks pāri,tad cm 30 no virsas var ielikt XPS siltinājumu-tad ar garantiju.
Forums: Ārdarbi
10 gadi
Praktiķis
Vagons Wrote: ------------------------------------------------------- > Tikko STEICO cilvēks ieteica man izmantot > speciālu būvkartonu kā dozētu tvaika > izolāciju ! Nekad neesmu to redzējis,taču > kaut-kur dzirdēts par tādu ir. > Jau nedaudz tuvāk gaismai !! :) Laminētais finieris daudz efektīgāk bloķēs mitrumu-tāpēc būvkartons šajā konstrukcijā ir lieks. Piekrītu Teorēti
Forums: Privātmāju būvniecība
10 gadi
Praktiķis
......un nākošajā pavasarī atkal dara to pašu-iepriekš veco betonu nodauza nost,un liek jaunu..... ja dara kā Zigmārs....
Forums: Ārdarbi
10 gadi
Praktiķis
Kur tad tas suns ir aprakts? Vecs nobružājies baļķis attiecīgā interjerā var būt ļoti baudāms,bet tad,kad to sazāģē dēļos-gaidītais efekts izpaliek.Mazliet atšķirīgs tonis,bet senatnes dvaša vairs nav jūtama. Varbūt doma izmantot tikai ārmalas? Ja 10Eur par katru naglu,tad nopērc šiem jaunu ripu par kādiem 60-70 Eur un samaksā par darbu-citādi izmaksas neprognozējamas.
Forums: Vēlos uzzzināt
10 gadi
Praktiķis
Man gan ir slikta pieredze pamatos ar šiem dobtajiem keramzītblokiem. Grūti pateikt,vai pie vainas bija pildījums,vai augstais gruntsūdens,bet rezultāts bija tāds,ka sals saplēsa visus blokus. Dīvainākais bija tas,ka pildījums bija mitras biezputras paskatā. Var jau būt,ka tas tāds, vairāku sakritību nejaušs nelaimes gadījums,bet manuprāt ir vērts padomāt,vai tā ekonomija salīdzinot ar pilnajiem
Forums: Dienas jautājums
10 gadi
Praktiķis
Esmu sev uztaisījis bīdāmās sistēmas no divu veidu DEPO pirktajām sliedēm. "Itāļu" sistēma ir labāka (arī dārgāka) par to, kam augšā un apakšā ir vienādās vadotnes (alumīnija-katrai rindai atsevišķas). Tām arī regulēšanas iespējas ierobežotas (apm.5mm)-var izlekt no augšējās vadotnes. Pluss tāds,ka nav ierobežojuma vērtņu biezumam. Vērtnes taisīju pats-līmēju kopā 18mm biezās līmētās eg
Forums: Dienas jautājums
10 gadi
Praktiķis
Gadus 10 atpakaļ (neatceros konkrēto modeli) sanāca darboties ar tikko saliktu Somu māju. Jumts,fasādes apdare,vējtvera piebūve(tas bija vaļējs)+vēl piebūvējām saimniecības telpu.(Pāris gadus atpakaļ darbu sakarā sanāca iegriezties objektā-saimnieks ar māju ļoti apmierināts-klusa un silta.) Četru cilvēku brigāde māju salika nedēļas laikā-operativitāte par kuru neapšaubāmi ir jāmaksā+iespēja izvai
Forums: Privātmāju būvniecība
10 gadi
Praktiķis
Cauri segumam,protams nekādā ziņā. Variants varētu būt paceļot atsevišķas lapiņas un skrūvējot lielos metāla leņķus-uz kuriem tad balsta latas pa kurām staigāt. Demontējot leņķus paceltās lapiņas atsevišķi pielīmē. Ērtākais variants,manā skatījumā,ja sastatnes ir jumta augstumā,tad uz tām balsta koka režģi pa kuru staigāt-tad segums nekādā veidā netiek caurumots.
Forums: Ārdarbi
10 gadi
Praktiķis
Andris_ Wrote: ---------------------------------------------------. > citas tantes atkal stāsta, ka koka grīda > pirmajā gadā jāieklāj nesanaglojot... gadu > nodzīvo un tad pārliek tos pašus dēļus, > sanaglo, noslīpē uttt un tad varot iegūt grīdu > ar labu garantiju, ka šķirbas nav pēcāk > jāmālē... es tām tantēm nedaudz ticu, tapēc > no koka grīdas kautkā esmu atteic
Forums: Iekšdarbi
10 gadi
Praktiķis
Andris_ Wrote: ------------------------------------------------------- > 2) Tur kur ir smiltis/grants - ja būtu manai > mājai tad vienalga liktu, bet krietni plānākā > slānī, lai veidotos stabila pamatne betona > liešanai - tā kā jau aaaa ieteica. (var protams > arī nelikt un noblīvēt esošo grunti kāda ir, > bet, ja man būtu paraksta tiesības un būtu > jāparakstās par
Forums: Privātmāju būvniecība
10 gadi
Praktiķis
Viena rinda armatūras pamatu pēdā-tikai pie monolītajiem pamatiem. Montējot pamatus no pamatu blokiem vai mūrējot no fibo,vajadzētu divas rindas. Ir redzēts,ka parādas plaisas starp pamatu blokiem,jo parasti, divas rindas pamatu bloku nenodrošina tādu sasaisti lai izlīdzinošā josta un pamatu pēda darbotos sasaistīti-bloku šuvēs veidojas nobīde. Projektos visur, neatkarīgi no pamatu veida, pamatu
Forums: Privātmāju būvniecība
10 gadi
Praktiķis
Pamatu pēdas konstruktīvais risinājums ir tik klasisks,ka nav nekādas vajadzības kaut-ko izgudrot un mainīt.Visos privātmāju projektos tas ir pilnīgi vienāds atšķirībā no iepriekš minētajiem grīdu risinājumiem,to nianses noteikti nebūtu pielīdzināmas pamatu betonēšanā. aaaa -nevar rēķināties ar to,ka pamatu pēdas apakšējā daļa strādās tikai uz stiepi,stūros,piem. uz stiepi var strādāt arī pamatu
Forums: Privātmāju būvniecība
10 gadi
Praktiķis
Rx Wrote: --. Es ticu tādam > secinājumam-apsurdam: "Viss ir realizējams, > reāls, ja to cilvēks var izdomāt savās > fantāzijās....." Ja ir lasīta Maikla Talbota 'Hologrāfiskais visums' ,tad nerodas nekādas šaubas par to,ka iespējams patiešām ir viss ko cilvēka prāts spētu izfantazēt. Iesaku izlasīt, kam nav sanācis.
Forums: Dienas jautājums
Pašreizējā: 45 no 57

Portāls Building.Lv neatbild par ievietoto ziņu saturu, par ziņu saturu atbild to ievietotāji.