UZ SĀKUMU :: DISKUSIJAS :: SLUDINĀJUMI :: UZDOD JAUTĀJUMU

Privātmāju būvniecība :  Building.Lv Forums


!!!Ja vēlamies sameklēt vārda daļu, tad rakstam, piemēram, 'buvn*' - aiz vārda daļas pievienojot '*'

Pašreizējā: 3 no 105
Rezultāti 61 - 90 no 3143
3 mēneši
Vilnis_Radio
Putuplasts un betons šobrīd izskatās vislabākais un ilgtspējīgāis risinājums jo nebaidās no izlijuša ūdens un citiem mitruma avotiem drošs pret jebkādu mehānisku bojājumu un muļkdrošs. Pakošana ar kokiem, vati un lāgām grīdā ir pilnīgi pretējs risinājums tur var gadīties jebkas un viss sabojāties. Skrachs versiju es gan papildinātu - ka zem putuplasta iebērtu pasmalku frakciju ar šķembu kādi
Forums: Iekšdarbi
3 mēneši
Vilnis_Radio
Kurā vietā atradi stiklašķiedras vākus?
Forums: Ārdarbi
3 mēneši
Vilnis_Radio
Neesmu lietojis to Nicoband bet kaut kas līdzīgs ir tam ko izmantoju. Tā lenta kas man bija pirku Depo kaut kur tur cementu rajonā kur arī visādi dīvainie spainīši bija. Viņai gan nebija alumīnijs, tikai bitumotā daļa ar gludu virsmu, noplēšamu plēvi un apmēram 15 cm platumā. Ar tādu taisīju skursteņa pieslēgumu pie eternīta. Patika, jo padevās uz locīšanu un ļoti labi līp klāt. Kā rāda dzīve tad
Forums: Dienas jautājums
3 mēneši
Vilnis_Radio
Nopērc veikalā tādu superlipīgo bituma rullīti un uzlīmē uz cauruma ielāpu un darīts. Kad pienāks laiks tad arī taisīsi kā vajag.
Forums: Dienas jautājums
3 mēneši
Vilnis_Radio
Ja dēlis ir izžuvis un sauss, tad bez antiseptikām pazūd tas pelējums. Nav pelējums gangrēna kaut kāda - vienkārši aug sēnītes tām piemērotā vidē, kad vide nav piemērota, tad vairs neaug.
Forums: Iekšdarbi
3 mēneši
Vilnis_Radio
Saldētavai pašai jau ir diezgan laba izolācija, bet nu vari papildus ielikt vienīgi domāju, ka nevajadzētu piespiesties klāt trauku mašīnai jo droši vien viņai ražotājs paredzējis ka caur tiem sāniem viņai jāpadziest. Bet tā sakarīgākais šķiet putuplasts je neputekļosies. Likt zem plīts saldētavu nav loģiski. :) Lai paliek klasiskais standarts - plīts un krāsns apakšā. Uztaisi testu un tev bū
Forums: Iekšdarbi
3 mēneši
Vilnis_Radio
Var taisīt dažādas klases maisījumus dažādām proprocijām. Ja korekti, ja tad cementa grants maisījums ir java, savukārt betons jau ir papildus rupjā frakcija, šķemba. Betons pie vienāda cementa daudzuma ir stiprāks. Javas priekšrocība ir spēja līmēt, kā tu minēji ķieģeli un akmeni mūrī, bet stiprībā tas ir vājāks. Tas nav viens un tas pats kā teici. Ja tu saki, ka: "Šķembu neesamība stip
Forums: Vēlos uzzzināt
3 mēneši
Vilnis_Radio
Resp. 1:3:4 (cements, grants, šķemba) ir stiprāks par 1:3 tāda pat tilpuma betonu.
Forums: Vēlos uzzzināt
3 mēneši
Vilnis_Radio
Nē, runa ir tikai un vienīgi par virsmas laukuma un cementa attiecību. Ja piemēram ņem 1:3 proporcijās vienā variantā smalkāku smilti un otrā variantā rupjāku, tad pie identiska cementa daudzuma otram betonam stiprība ir augstāka. Tas arī ir stāsts par to, ka betons, kurš veidots tikai no grants un cementa būs vājāks par betonu, kurā ir šķembas, Ja gribētu iegūt vienādas klases betonu, tad cement
Forums: Vēlos uzzzināt
3 mēneši
Vilnis_Radio
Īsti taisnība nav, ka šķembas stipribu neietekmē. Pildījumam - grants un šķembas kopējais virsmas daudzums ir daudz mazāks, kā tāda pat tilpuma tikai grantij. Attiecīgi cementa attiecība pret pildvielu krietni samazinās un samazinās arī stiprība.
Forums: Vēlos uzzzināt
3 mēneši
Vilnis_Radio
Aldiss, viss ir pareizi, bet aiz apmetuma un krāsas nekas būtisks tajā plāksnē nenonāks, turklāt mājā ir centrālapkure un ventilācija. Es liktu kšp un noteikti neliktu regipsi un vati un plēvi.
Forums: Iekšdarbi
3 mēneši
Vilnis_Radio
Piezvani Vides tehnika sia - viņi izstāstīs un ieteiks konkrēto plāksni. Pie viņiem arī bija labākā cena, kad es ņēmu sev.
Forums: Iekšdarbi
3 mēneši
Vilnis_Radio
Protams ka vislabāk ir siltināt no ārpuses, bet izvēlētais variants ir jēdzīga alternatīva. Teorētiski jā, tvaikizolācija būtu visdrošākais risinājums, taču ja tu uz šķiedras plāksnēm uzvelc apmetumu un to nokrāso, tad apmetums un krāsa būs pietiekoši laba tvaika barjera kokšķiedrai. Esmu diezgan pārliecināts, ka problēmu nebūs ar mitrumu. Pilnīgi pietiks ar tapešu noņemšanu. Plāksnes līmē ar pa
Forums: Iekšdarbi
3 mēneši
Vilnis_Radio
Ar caurtekām galvenā problēma ir diametrs. Normāli ir jābūt tā ka diamteram jābūt pietiekoši lielam lai to var iztīrīt no aizsērējuma. Ja ielikt parasto kanalizācijas cauruli ar mazu diametru tad tomēr tas nebūs ilgtspējīgi. Ir divi varianti - likt sakarīga diametra nepateikšu cik bet uz aci mūsdienās liek ap 30-40 cm man šķiet. Jāmēra bet varbūt visi 50 cm. Tas maksās protams naudu un tur jālie
Forums: Inženiertīkli
3 mēneši
Vilnis_Radio
Es gan domāju, ka perfektajā ūdenī ir dzelzs, iespējams vairāk varbūt mazāk, bet ar to pietiek, lai ūdens boilerī veidotos nosēdumi. Tas var notikt arī vēl kombinācijā ar baktēriju darbu, ja boilerī regulāri neiet 50+ grādi. Tas ka boilera trauks ir nerūsošais īsti neko nemaina. Pilnīgi noteikti problēma nav izplešanās traukā. Un tas parādās kaut kādā brīdī, jo boileris nevar būt mūžīgi tīrs, acī
Forums: Inženiertīkli
3 mēneši
Vilnis_Radio
Manuprāt, tīri ārā apstākļos, kad līst virsū lietus, sniegs, atkūst un sasalst nekas labs ilgtermiņā nebūs. Prasītos pēc jumtiņa, kurš atrisinātu arī javu problēmas, jo tad mūrēšanā varētu izmantot parastās javas. Termoizturīgums faktiski ir 3 maisījumi - viens parastā māla un smilts maisījums, pelēkā māla maisījums un termobetons, kura pamatā ir alumināta cements (piemēram. Gorkal). Pēdējais ir
Forums: Ārdarbi
4 mēneši
Vilnis_Radio
Kad man vajadzēja uz sitiena, tad vienīgā jēdzīgā vieta bija īsi pirms Daugmales labajā pusē. Bija ēvelēts un žāvēts, bet nu kvalitāte uz plaisām bija švaka. Ātrumā ņēmu, bet kādas 3 spāres vajadzēja labāk apskatīt un atstāt. Es gribu teikt, ka pēc kaltes vispār ir problemātiski labu mantu dabūt, jo kalte plēš un liec tos kokus, jo lielāki garumi jo sliktāk. Kamēr noštropēti tikmēr izskatās labi,
Forums: Vēlos uzzzināt
4 mēneši
Vilnis_Radio
BTW gāzes katli caurplūdnieki strādā arī bez elektrības. :P
Forums: Inženiertīkli
4 mēneši
Vilnis_Radio
Ja saimnieks tik tiešām labi pārzin nianses ar siltumsūkni tad apkope neko daudz visticamāk neizmaksā, bet parastam cilvēkam var nākties biežāk maksāt. Man ir paziņa, kurš strādā par siltumsūkņu apkopēju un viņam darba rudenī un ziemā nu nemaz netrūkst, vienam tas otram šis. Katrā ziņā tās apkopes/iestatīšana/diagnosticēšana/konsultācijas/remonts ir reizes 10 biežāk kā gāzes katliem. Tā ir tīr
Forums: Inženiertīkli
4 mēneši
Vilnis_Radio
Viss var būt bet izklausās neticami, ka tā sūce ir tāda, ka pieaug jūtami elektropatēriņš. Ar manometru arī pārbaudīji citos posmos un tur nekrītas spiediens un spiediens krīt tikai pēc boilera? Ja tā, tad laikam jau tomēr sūce būs, bet tad tai ir jābīt pamatīgai un kaut kur varētu redzēt noplūdi. Vēl sistēmā ir pretvārsti šur un tur, kuri arī var nospēlēt uz spiedienu, jo īpaši sūkņa sūcvadā.
Forums: Inženiertīkli
4 mēneši
Vilnis_Radio
Mandomāt neko tur ar detektoru nenoteikt. Man ir pinpointeris, bet es negrībētu teikt, ka ar to varētu iegūt sirdsmieru, ka stūri sasaistīti armatūrai. Nu kaut ko pīkstēs, bet tas it neko negarantē. Kā jau teica, ja gribi sirdsmieru lēj vēl vienu joslu un iztaisno kūkumus vai arī dzīvo tālāk ar to kā ir. Abos gadījumos nekas traks nenotiks. Tomēr tādi spēki mazām mājiņām jau nu neattīstās, lai r
Forums: Dienas jautājums
4 mēneši
Vilnis_Radio
Jumta slīpnēm arī to pašu var likt, ja liksi ekovati. Teorētiski tas kartons mazliet elpo, akmens vatei it kā liek plāvi. Praksē es teiktu, ka tas materiāls ļoti maz laiž mitrumu. Man bija sniegs ieputināts remonta laikā un bija kupenas uz tā VCL, kad kusa, tad uz viņa stāvēja peļķes, bet apakšā ne pile nebija. Tā ka materiāls ir labs, bet vai 100% var likt akmens vatei es neņemos galvot. Es gan
Forums: Dienas jautājums
4 mēneši
Vilnis_Radio
ELT-KRAFT VCL ir baigi labs materiāls - ar rokām nesaplēst un nelaiž cauri arī slapjumu, loti izturīgs. Tādu tu vari pārseguma sijām pieskavot no apakšas, šuves ar līmlentu savienot. Cik atminos tad viņam cena arī bija ļoti pieņemama. Es tieši tādu kombināciju sev mansardā ieliku, pa slīpnēm un griestiem. Griestos pie sijām uzreiz šāvu klāt vagondēli, kuru nobiecēju baltu. Rezultatā ātri un bez
Forums: Dienas jautājums
4 mēneši
Vilnis_Radio
Tur ir daudz variācijas kā likt. Ja es sev taisītu tad man būtu šādi: lamināts/linolejs 12-22mm kokšķiedras plāksne 32 mm neēvelēts dēlis gaiši beicēts vagondēlis gaiši beicētas latas gar siju malām uz kurām uzlikts vagondēlis Siltumizolāciju neliktu, tvaiceni arī. Skaņas izolācijai kokšķiedra un manuprāt arī linolejs labi noņem skaņu. Regipsi neliktu dēļ tā ka čakars ar visu špaktelēšanu
Forums: Dienas jautājums
4 mēneši
Vilnis_Radio
Jā un 25A. Vai viņus vajadzēs vispār? Mūsdienās par elektrību ir jādomā, jo maksā gan pieslēgums gan apjoms gan vēl tur kas. 25A ir saimniecībā, kurā notiek kaut kas paliels - teiksim gateris ar 7kw motoru kompresors ar pamatīgu starta strāvu utml. Tev pēc apraksta būtībā ir dzīvokļa patērētāji, kuri patiesībā mēdz izdzīvot arī pie 20A 1f. :) nevis 25A 3f.
Forums: Inženiertīkli
4 mēneši
Vilnis_Radio
Parastais pakešautomāts nav tas pats kas pārsprieguma aizsardzība jeb over-current protection. Tas pasargā ka mājā neienāk negaisa laikā kaut kādi palielināti spriegumi tīklā, kuri nodedzina datoru vai tv. Noplūdnieku manuprāt var likt mierīgi 3f 1 gab 300mA, jo biniary scenārijā izsitīs to noplūdnieku un tu ar pārējiem pakešniekiem atradīsi konkrēto grupu un pārējai mājai padosi elektrību ka
Forums: Inženiertīkli
4 mēneši
Vilnis_Radio
Es skatos arī uz tiem pēdējā līmeņa pakšniekiem. Kaut kā arī šķiet par daudz viņu ir. Nav īsti skaidrs vai mūsdienās vispār apgaismojumam vajag atsevišķu izdalījumu, ja pieņem, ka tur būs energoefektīvās spuldzes. Superlielos patērētājus jā, tos ir vērts izdalīt - plīti un boileri. Šādi sazarojot arī baigais kabeļu daudzums jāvelk uz katru punktu. Vai tas ko baigi drošībai dod? Jauni monolītie v
Forums: Inženiertīkli
4 mēneši
Vilnis_Radio
Manuprāt ir nevajadzīgi daudz tie pakešslēdži. Es vairs nevaru atminēties, kurā rokasgrāmatā tas bija, bet tā bija ABB vai tamlīdzīgi, tur bija izdalītas šī laikmeta standarta shēmas mājām, dzīvokļiem utt. Cik atminu tad mājām standarts bija tāds, ka pirmais ir pārsprieguma aizsargs, tad noplūdnieks un tad sadalās pa zariem. Ja pēc šādas shēmas zīmē, tad tie 20 A drošinātātāj un 2 noplūdnieki i
Forums: Inženiertīkli
4 mēneši
Vilnis_Radio
Es teiktu ka blieti vispār nav jāizmanto. Saliec cauruli pareizajā līmenī visā garumā, kur par dziļu tur pabāz kaut ko apakšā, lai nostājas pareizā līmenī, tad uzber smilti un ieskalo ar ūdeni kārtīgi, lai zem caurules ir stingrs pamats un tad vienkārši aizber bez blietēm - grunts pati sasēdīsies. Uz tranšejas var atstā pauguriņu, kurš pēc gada nosēdīsies līmenī. Ja būs bedres piebērsi ja pauguri
Forums: Inženiertīkli
4 mēneši
Vilnis_Radio
Es teiktu ka blieti vispār nav jāizmanto. Saliec cauruli pareizajā līmenī visā garumā, kur par dziļu tur pabāz kaut ko apakšā, lai nostājas pareizā līmenī, tad uzber smilti un ieskalo ar ūdeni kārtīgi, lai zem caurules ir stingrs pamats un tad vienkārši aizber bez blietēm - grunts pati sasēdīsies. Uz tranšejas var atstā pauguriņu, kurš pēc gada nosēdīsies līmenī. Ja būs bedres piebērsi ja pauguri
Forums: Inženiertīkli
Pašreizējā: 3 no 105

Portāls Building.Lv neatbild par ievietoto ziņu saturu, par ziņu saturu atbild to ievietotāji.