UZ SĀKUMU :: DISKUSIJAS :: SLUDINĀJUMI :: UZDOD JAUTĀJUMU

Ārdarbi :  Building.Lv Forums

Iet uz lapu: Iepriekšējā12
Pašreizējā: 2 no 2
Re: Schiedel keramiskais skurstenis? Atsauksmes
Autors: Vidzeme ()
Datums: 18/04/2017 18:21

Gribu kādu mūra tipa skursteni gar sienu,jo uzliekot vnk neržas,spīdīgo trubu skats būs par rubli,garažai,kādam angāram var likt,bet ne mājai,protams gaumes lieta.. Vēl jau varbūt to keramisko variantu var kā nosiltināt vai un apmūrēt... ? negribas arī ieberzties šajā sakarā.

Datums: 18/04/2017 20:34

Vispār jau tos metāla skursteņus var dabūt RAL krāsās, varbūt tas ko maina.

Autors: Dindirin ()
Datums: 18/04/2017 20:57

J: ar meistariem vajag slēgt līgumu un samaksāt par darbu PVN.
Tad divu gadu laikā Tev ir iespēja pamanīt dūmus un palūgt pārtaisīt.

Autors: J ()
Datums: 19/04/2017 18:20

Dindirin Wrote:
-------------------------------------------------------
> J: ar meistariem vajag slēgt līgumu un samaksāt
> par darbu PVN.
> Tad divu gadu laikā Tev ir iespēja pamanīt
> dūmus un palūgt pārtaisīt.

Līgums neglābj.... ir jau pieredze

Autors: Mr Calvin ()
Datums: 30/09/2017 04:30

Es esmu privātā aizdevuma aizdevējs, kas izsniedz aizdevumus ar nedrošiem kredītiem, biznesa aizdevumu, mājokļa aizdevumu, hipotēku un cita veida aizdevumus ar 3% procentu likmi, lai sasniegtu daudzus. Ja vēlaties saņemt aizdevumu, pārliecinieties, vai sazināties ar mums pa pastu (calvinkingloanmanagementfirms(AT)gmail.com)

Aizdevuma piedāvājums.

Hacking
Autors: Faith Luke ()
Datums: 14/03/2023 19:16

I go by the Name Faith Luke from Paris, currently residing here in CA Los Angeles, it's been 9 years since i have been working here in the United State as a Nurse, I always like using Instagram to while away time for myself and I came in contact with a guy called jiang on Instagram he's Asian american, the guy was really awesome and he told me he was into broker trading that I could invest little with $5,000 and within a year i will have enough to buy myself a home and a hospital, so i decided to invest but after 8 months I tried to withdraw and i was asked for more and all this while he encouraged me to keep investing and i had already invested 183k USD with him on his broker platform and we started dating so that really makes me confident in him but it was too late to know I have been scammed after he successfully reap me and put me in a debt of $459k. The night I was to take poison and kill myself I came across an article online about jamesmckaywizard on how him and his team have been helping people like myself who have been a victim of scam or online blackmail, i didn't hesitate but took my time to ask about him from those people testifying about him. After which I contacted them firstly, they talked to me and i was calm and he asked me about all the transaction details which i gave them' in less than 48hrs my hope to life was fully restored back i got all the money and interest which i invested and also Mr. Jiang was traced and arrested. I strongly recommend them to anyone in need, this is the right platform for you, you can reach out to them on //jamesmckaywizard@#$%&gmail.com or what'sapp +91 98632 93475

Iet uz lapu: Iepriekšējā12
Pašreizējā: 2 no 2

Jūsu Vārds: 
Jūsu E-pasts: 
Tēmas nosaukums: 
Aizsardzība pret mēstulēm:
Lūdzu, ierakstiet apakšā redzamo kodu! Tas ir tamdēļ, lai spameru boti automātiski neliktu iekšā visādu drazu.

Portāls Building.Lv neatbild par ievietoto ziņu saturu, par ziņu saturu atbild to ievietotāji.

Redakcija:
building@latvijastalrunis.lv
+371 67770522
Klientu serviss:
serviss@latvijastalrunis.lv
tel. +371 67770711
fax +371 67770727